Dokumentų, rengiamų vykdant galiojančių teisės aktų (HN, MN ir pan.) bei SAM 2008 m. balandžio 29 d. įsakymo Nr. V-338 „Dėl minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo patvirtinimo” reikalavimus, sąrašas:
-
Įstaigos kokybės politika;
-
Organizaciniai ir klinikiniai kokybės rodikliai;
-
Vidaus tvarkos taisyklės;
-
Įstaigos organizacinė valdymo schema;
-
Vidaus audito reglamentas – procedūra (nuostatai ir veiklos aprašas);
-
Vidaus medicininio audito metinis planas;
-
Vadovybinės vertinamosios analizės procedūra;
-
Dokumentų ir duomenų įrašų valdymo procedūra;
-
Medicininės dokumentacijos ir informacinės bazės valdymo procedūra;
-
Informacijos rinkimo apie pacientų pasitenkinimą gautomis sveikatos priežiūros paslaugomis ir gautos informacijos analizės tvarka;
-
Pacientų skundų ir pareiškimų nagrinėjimo procedūra;
-
Personalo parinkimo ir kvalifikacijos kėlimo procedūra;
-
Pacientui padarytos žalos atvejų procedūra;
-
Pranešimų apie nepageidaujamus įvykius registravimo įstaigoje vidaus tvarkos aprašas;
-
Standartinių medicininių procedūrų aprašas (slaugos protokolai);
-
Pirmosios medicinos pagalbos ir skubios medicinos pagalbos paslaugų teikimo tvarka bei mastas;
-
Mirčių atvejų nagrinėjimo procedūra;
-
Gydytojų, gydytojų – specialistų, slaugytojų pareigybių aprašymai;
- Odontologinių ligų gydymo aprašai (rengiant dokumentus odontologinei įstaigai)
Infekcijų kontrolės procedūrų tvarkos aprašų / tvarkų vadovas (pagal HN 47-1:2020):
-
-
Rankų higienos procedūra:
-
aksesuarų, papuošalų, laikrodžių dėvėjimo reikalavimai;
-
darbuotojų rankų higienos (nagų, rankų odos) reikalavimai;
-
rankų higienos (plovimo / antiseptikos) tvarka ir technika;
-
chirurginio rankų paruošimo (plovimo / chirurginės rankų antiseptikos) tvarka ir technika (jei teikiamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, kurių metu vykdomos aseptinės procedūros, reikalaujančios chirurginio rankų paruošimo);
-
medicininių pirštinių dėvėjimo tvarka;
-
rankų higienos reikalavimų laikymosi vertinimo pagal asmens sveikatos priežiūros įstaigoje patvirtintą procedūrą tvarka.
-
- Pacientų izoliavimo tvarka;
- Medicinos priemonių ir kitų gaminių paruošimo pakartotinio naudojimo tvarka:
-
medicinos priemonių ir kitų priemonių pristatymo paruošimui, valymo, dezinfekcijos, pakavimo, žymėjimo, sudėjimo į kamerą, sterilizacijos, sterilizuotų medicinos priemonių ir kitų gaminių saugojimo, gabenimo procedūros;
-
infekcijų riziką keliančių ir didelę infekcijų riziką keliančių medicinos priemonių valymo ir dezinfekcijos kokybės tikrinimo tvarka;
-
nuolatinės sterilizavimo proceso kontrolės darbo bei nuolatinės sterilizavimo kontrolės dokumentų saugojimo asmens sveikatos priežiūros įstaigoje procedūra; įkrovos registracijos kortelės forma;
-
sterilizuotinų medicinos priemonių, gaminių pakavimo priemonių (maišelių) užlydymo proceso parametrų (temperatūros, slėgio) tikrinimo (pagal siūlėtuvo gamintojo rekomendacijas) ir tikrinimo rezultatų registravimo procedūra (taikoma, jei naudojamas siūlėtuvas);
-
galimai nesterilių paketų (nesėkmingos sterilizacijos atvejais), kurie atiduoti naudoti, atšaukimo aprašymas;
-
sterilizuotų medicinos priemonių ir kitų medicinos priemonių ir gaminių panaudojimo procedūra (pagal kurią gali būti vykdomas asmens sveikatos priežiūros įstaigoje panaudotų sterilizuotų medicinos priemonių, gaminių atsekamumas);
-
daugkartinių filtrų naudojimo ciklų skaičiaus registracijos įstaigoje tvarka;
-
atsivežamų sterilizuotų medicinos priemonių iš kitų asmens sveikatos priežiūros įstaigų procedūra.
-
-
Medicininių atliekų tvarkymo procedūra;
-
Skalbinių tvarkymo procedūra;
-
Aplinkos (patalpų, daiktų, įrenginių) paviršių higienos planas;
- Darbuotojo ekspozicijos krauju ir kūno skysčiais profilaktikos aprašymas.
-